Beoordelingen van Unlock The Meal Nieuw Amsterdam
Recente recensies
Ellen Schipper
We hebben ontzettend lekker gegeten. Vers en goed verzorgd. We gaan hier absoluut vaker bestellen! Wat een geweldige aanwinst voor ons dorp. Veel succes gewenst!
Q
In een woord: genoten! Fantastisch eten en top bezorging! Wij zaten op center parcs en wilden graag iets van buiten de camping eten. Bezorging netjes op afgesproken tijd en duidelijk gebeld om af te stemmen dat ze bij de ingang stonden. We hadden oa de kipspies van de grill, hummus en baklawa. Wat was dat ontzettend lekker! En qua prijs zelfs nog een stukje goedkoper dan op het park. 10/10 aanrader!
Betsie Robben
Mooi verpakt, heldere aanwijzingen voor het verwarmen. Smaakte goed. Op de afgesproken tijd bezorgd door een vriendelijke dame.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Floris A
Vegter
De gerechten waren erg smaakvol! Vriendelijke service en bezorger. Bestellen zeker nog een keer!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Unlock The Meal
Dankjewel 😊 Geweldig dat alles zo goed in de smaak viel 👌 Tot een volgende keer!
Stephan
Snelle levering en smaakte goed
Reactie van Unlock The Meal
Bedankt voor je leuke reactie 👌 Graag tot snel!
Ruud Weinans
Nieuw voor ons in dalen. Heerlijk eten. Goed verpakt. Goed warm. En vriendelijk behandeld. Niet goedkoop maar het zeker waard. Wij gaan zeker vaker bestellen.
Reactie van Unlock The Meal
Dankjewel voor je review 😊 Super dat jullie tevreden zijn. Tot een volgende bestelling 👌
Emilia
Erg lekker eten. Had wel meer patat bij gemogen voor die prijs.
Reactie van Unlock The Meal
Dankjewel voor je feedback 😊 We nemen je opmerking mee. Tot de volgende keer 👌
Reactie van Unlock The Meal
Dankjewel voor je review 🙏☺️